Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

"Който не дойде на концерта ми в София, ще съжалява"


Три концерта, сред които и на световноизвестния басист, са подготвили за феновете на джаза организаторите на пролетния "София джаз пик 2007". Който не дойде на концерта ми в София, ще съжалява! Така се закани Маркъс Милър , когото наричат "душата на баса".

Концертът на световноизвестния бас китарист е кулминацията на тазгодишния пролетен "София джаз пик 2007".

Три концерта се подготвили за феновете на джаза организаторите от "Джаз ФМ радио". Маркъс Милър ще излезе на софийска сцена на 18 май в зала 1 на НДК. Той пристига за първи път у нас с титулярния си състав, с който преди нас радва публиката в Япония и Корея.

С него ще свирят Поги Бел - барабани, Патчис Стюарт - тромпет, Кийт Андерсън - саксофон, Боби Спаркс - клавишни и Грегъри Марет - хармоника.

Басистът приема с усмивка факта, че много негови колеги му посвещават композиции и продължава да твори размазващ фънк.

Непосредствен и зареждащ, носителят на "Грами" за 2001 г. в категорията "съвременен джаз - най-добър албум" сподели в интервюто за "Джаз ФМ", че който не дойде на концерта му ще съжалява.

Интервюто може да се чуе на 6 април в предаването "Следобедни импровизации" между 14 и 17 ч.

Информацията е на НетИнфо; Снимка: МеломанБГ

Имам един приятел, който ме е учил да свиря на бас (бях пълен провал и добре, че света се лиши от басист като мен! :-)). Не съм захващал парчета на Макръс, но сме слушали фънк и джаз до припадък... Предполагам, че ако мога ще отида на концерта и каня всеки, който си пада по тази музика :-) Напълно вярвам на Маркъс Милър, че в противен случай ще съжаляваме!