Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

България - страна на неограничените невъзможности

Присетих се за едно филмче за България, правено от Арт Група Хайде: България - страна на неограничените... невъзможности!



В дните, когато празнувах посрещането на новата година се запознах с един от авторите на това блестящо произведение. Голяма изненада беше за мен самото филмче, което ми прати Фения няколко седмици по-късно. Бях си намислил да го сложа в блога, но все забравях. Е, сега се сетих извендъж от нищото! Станах от леглото, (защото в момента е 01:15 ч. и спинках) и го плясвам тук! Странно от моя страна, но ще попитам героите от сънищата ми какво ме накара да направя това в този странен час на денонощието... Може би, че все пак съм се ядосал и след това приел факта, че тази смахната държава България ми е родина и аз си я обичам...

P.S. Лека нощ...

3 Коментар(а):

Анонимен каза...

Ами Честит Рожден Ден тогава, щом Фения казва :-)
Бъди жив и здрав!

Fobos каза...

Благодаря, Таня! Ще гледам да изпълня заръките на всички ви :-)

Fenia каза...

Ихааа, как само звучи: "Щом Фения казва":Р