Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Rila monastery

В събота се разходих до Рилския манастир. Не бях ходил там от много години... даже не помня тяхната бройка. Не е важно - сега отидох и усетих колко много ми е липсвал. Магическо място, на което хората са избрали да служат на Бога, място, на което се почувствах спокоен, с чисти мисли, преизпълнен с увереност за делата си, предстоящи през настоящата седмица.

Много може да се разкаже за историята около самия манастир, но не затова сядам да пиша. Искам да покажа няколко снимки. Нищо приключенско не се е случило около мен, нищо за което си заслужава да разкажа. Аз просто стоях и се заслаждавах на "близостта" си до Всевишния.

2 Коментар(а):

Анонимен каза...

Винаги съм мечтала да отида на това вълшебно място,но сега вече физически ми е невъзможно.БЛАГОДАРЯ ТИ ОТ СЪРЦЕ,че за малко поне видях от красотите на рилския манастир.РОМИ

Fobos каза...

Мястото наистина е призвано да бъде Божие парче земя, защото природата, манастира, хората са тези, които ни зареждат с положителните емоции.

Вярвай, че някой ден ще отидеш там. Вярвай силно и ще го получиш. Вярвай, че не само до красотата на манастира ще можеш да се докоснеш, но и до възможността това да стане без физическите пречки, които имаш.

Мястото ще ти се отблагодари за вярата. Самият Свети Иван Рилски Чудотворец ще спомогне за това! :-)