Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

11 септември...

Днес, 11 септември, седем години след атентатите в САЩ, днешната дата стана нарицателно словосъчетание за "тероризъм"... Десетки версии, стотици догадки и предположения, хиляди страници, изписани с тонове мастило, а неяснотата е още по-голяма.

Нямам никакво намерение да развивам някаква теория за световния тероризъм и автоатентати ли са взривяването на самолетите в Пентагона и Двете кули. Само искам да споделя нещо, което ми изникна в главата още с отварянето на очите тази сутрин:

В сънено състояние, на полузаспало съзнание, може би продължение на някакъв сън, който не помня, в мислите ми изплува един спомен - преди седем години на днешната дата бях в домашен отпуск от казармата. 20 заслужени дни почивка, малко преди едногодишната ми служба да изтече. Седях пред телевизора и щраках по каналите. Стигайки до CNN се удивих - "War in USA!" привлече вниманието ми. Докато слушах истерични журналисти самолет се заби във втората кула... Определено не е война, а тероризъм...

За какво споменавам всичко това? Та, в просъницата днес си спомних за това как в канцеларията на командира на поделението имаше един календар с известни сгради от цял свят, украсяващи всеки месец от годината. Познайте! На Септември 2001 г. в календара страницата красяха кулите близнаци в Ню Йорк...