Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

До Черни връх и обратно

Вчера с Миро си направихме страхотна разходка на Витоша, "превземайки" Черни връх (2290 м.н.в.). Миро написа доста хубава статия за това "разтъпкване", а аз ще сложа малко от снимките, които направихме в планината.

Другият път ще приложим яка пропаганда, за да привлечен по-голяма тълпа, която гарантирано ще се забавлява! Така, че - хайде с нас! :-)

7 Коментар(а):

Анонимен каза...

Щом е за Витоша ме имай в предвид, когато и да е ;)

Киро

Fobos каза...

Киро, само излез от анонимност и те вземаме :-D Да не си онзи с шестте О-та? :-)

За сега нямаме идея кога ще бъде точно, но планировката е за август. До тогава се надявам повече последователи да намерим!

Анонимен каза...

Мързи ме да се регна :D Ама по-късно ще го напрая...даже повече оо-та ще сложа този път..Ми до 21 Август съм свободен, казвай ако се организирате ;) Да ви покажа как се изкачва Черни връх за нула време:)

Кироооооо

Fobos каза...

Киро, ние не сме тръгнали на скоростен алпинизъм, а на разходка в планината. А ти си аматьор, така, че не се перчи пред старите кучета :р

До 21-ви август сигурно ще си направим нова разходка и ще те имаме предвид ;-)

Анонимен каза...

12 пъти съм го покорявал като млад :P Ама сега ще ви дам малко предимство...иначе да, Август ще е фантазия за подобни разходки...може и не само на Витоша


Kirooooooooooooooooooooooooo

Fobos каза...

Киро, Киро... "като млад"? Че сега на колко си , бе пиле? Ти си си дечко :р На старите кучета не им давай предимство, защото са опитни и ще ти "стопят лагерите" :-)

Витоша е лесна планина. Бягай в Пирин, ако искаш екстремност :-)

През Август на Витоша трябва да има и мнооого боровинки, така че - там сме! :-)

Анонимен каза...

О щом и ядене ще има съм на 1ва линия! :)

И щи кажа кой е дечко, старчок такъв :D