Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Без GSM

Днес си забравих у дома GSM-а. Доста спокоен ден! Никой не ти звъни, никой не ти дава зор, никой не те притеснява излишно. Само, че нямах идея колко е часа, усещах, че нещо ми липсва и даже в един момент се почувствах "изгубен"...

Не съм предполагал колко може да ми липсва тази джаджа. Парадоксално, но "оковите" са ни станали "приятели" и без тях сме пò завързани! Толкова ли сме зависими от този телефон?!

Като равносметка - 5 пропуснати обаждания и 6 SMS-а... Скромно, но все на някого съм липсвал :-)

14 Коментар(а):

Анонимен каза...

Е ти пък - скромно, това си е направо лудница - аз например не обичам да говоря по телефона и дори служебните си разговори съм свела до писане на мейли и обаждания само в наистина спешни случаи. На ден говоря по два пъти - с родителите ми и с Валчо.

А инцидентно, ако искам да се видя с някой или просто има повод за обаждане.

Не знам за телефона, ама на мен тук в блогосферата ми липсваш. Какво става с теб?

Fobos каза...

Аз, признавам си - зависим съм от телефона. Това е начинът да поддържам контакт с най-близките, въпреки, че на хората, които не звъня често, пращам мейли. Телефонът се е наложило като средство за бърза комуникация и го смятам за удобство.

Да, напоследък имам все по-малко време за блогване. Не, че нямам достатъчно свободно време, но някак не успявам да го съчетая с ангажиментите.

Като за последна година са ни впрегнали яко в университета и все едно съм 4-ти клас, а не курс - домашни, контролни, проверки, проекти... Тези преподаватели узкукуригаха! :-) Обаче ми харесва до някъде - малко мазохистично, ама поне не те оставя да се изгубиш в материята.

Иначе всичко друго, казано от мен, ще е по-лично и не смятам да ангажирам всички с него :-) Нормално ежедневие.

Това, че не пиша често с коментари не значи, че не чета :-) Даже често преглъщам слюнка с някои от статиите ти! :-)

Анонимен каза...

А кой говори за коментари тук изобщо? :-)

Става въпрос за това, че по начина, по който се изявяваме тук, създаваме очаквания у хората. Имам предвид, че когато някой пише сравнително редовно и после изведнъж се скатава без обяснение!!! това повдига въпроси, а понякога и притеснения.

От друга страна пък, на мен доцентката ми е казвала неведнъж: "щом не ми се обаждаш, значи си добре", което също има своята логика, нали?

Та така де...

Fobos каза...

Дааам... Обаче човек може да не се обади и да е добре, както и обратното - да не се обади и да не е добре.

А често човек няма какво да каже или е редно да помълчи и да слуша. Както има една латинска сентенция: audi multa, loquere pauca, тоест слушай много, говори малко :-)

Говоренето е прекрасен начин да изразяваш, но не ти ли се е случвало и на теб да поспреш за миг и да се вслушаш? :-)

Иначе при мен е от липса на време, както казах. Даже исках да напиша една статия за страхотния концерт на Crematory, но все отлагам...

Fobos каза...

Аааа... забравих да кажа, че все повече се зарибих да пиша в Уикипедията и често се отвличам там :-)

А и имаше 3 поредни турнира по снукър и... някои от вечерите дърпах шалтера на компа и се настанявах удобно пред телевизора, зареден с голяма доза аристократично спокойствие.

Та, да преговорим... добре ли съм наистина? :-)

Анонимен каза...

Ми това са все интересни неща около теб - защо не си ни уведомил за тях? Ама-ха...

За какво пишеш в Уикипедия?
Дааа, гледането на снукър наистина отпуска нервите. Единствените фрази, които се откъсват от устата ми, когато съм го гледала, е "стига бе..." - учудване от майсторството им и възхищение.

Значи добре си изкарваш като гледам :-)

Fobos каза...

Редактирам разни неточности, пиша основно за снукър (доста статии и шаблони вече създадох... трудоемко, но резултатът е добър!). На мнение съм, че всеки, който има желание да пише там, е хубаво да влезе в някой от проектите и да се посвети на него, а не да бъде навсякъде и да се заформи голяма каша.

Невероятно много се зарибих по тази игра и в началото имах същите възклицания като теб! Определено мислех, че тези играчи имат паранормални способности, играейки по този начин! Страхотна игра - вероятностите са милиони и никога не ми омръзва, нищо, че се играе с 21 топки само.

Някой ден като забогатея ще купя клуб по снукър в Есекс (да речем) и ще организирам турнири - за собствен кеф... Но нека първо да забогатея :-)

Анонимен каза...

Ми освен да ти кажа браво и да стискам палци, за да забогатееш, какво друго да кажа :-)

И като направиш клуба, надявам се да се сетиш за това, че съм ти стискала палци ;-)

Fobos каза...

Е, най-малко ще ми трябва добро счетоводство! :р

Ще се сетя и още как - всеки смята, че съм изкукал, а ти ми удряш рамо, стискаш палци и тупаш насърчително по гърба :-)

Анонимен каза...

Зависим от телефона? It's all in your head, както се казва. Гледам, ако мога, изобщо да не го ползвам. Забравям го понякога, но това не ми тежи :>

ratm каза...

Що пък да си изкукал бре?
Аз като забогатея ще си направя голф игрище близо до Петрич, да мога да си цъкам с приятелите всеки ден :P.

Да имаш някаква представа как е завършил вчерашния мач от висшата лига между Ronnie O'Sullivan - Mark Selby, че заспах и не успях да го догледам.

Fobos каза...

Завърши наравно 3-3.

Селби е само на крачка от полуфиналите :-) Симпатизирам на О'Съливан, но определено в младока Селби има огромен талант.

Някой ден като имам клуб ще те каня за по някоя партия снукър, срещу игра на голф :р

Fobos каза...

Току що обнових и статията за тазгодишния турнир в Уикипедия. Може да видиш как е протекла самата среща.

ratm каза...

Пробвах един път, само метър и седемдесет съм и трудно се стига дори средата на масата.
Трябва само с удължителя да играя :)