Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Аз "преди" години...

Преди време проверих на коя известна личност приличам. Оказа се не толкова трудно и веднага намерих 100%-но съвпадение с Dominic Howard, както и 3 66%-ни съвпадения: с Elvis Presley , с Carlos Bernard и Dominic Monaghan. Сега е ред на друг "експеримент" - как бих бил изглеждал през златните години на миналия век.

Видях в блога на Casper представяне на един доста забавен сайт, в който може да видите на снимка как може би бихте изглеждали през годините на втората половина на 20 век. Веднага и аз реших да надникна в миналото неизживяно, за да проверя каква визия бих имал. Сигурно помните Рос и Чандлър от "Приятели" какви безумни прически имаха в гимназиалните си години. Смешно, а? Е, вижте моите фотоси и се посмейте на воля:

2 Коментар(а):

ratm каза...

Почти няма прическа дето да ти отива.
Може би само през 1996 и 2000г са прилични.

Fobos каза...

Хаха, съгласен съм с теб! Определено нито една прическа от предложените не е за мен :-) Не си обаче първия, който ми казва, че растата би ми отивала (2000 г.) :-)

По-cool ми изглеждат визиите от 50-те и 60-те години! Явно са доста нехарактерни за модерните времена и са екзотични.