Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

На кого приличате?

Има един сайт, на който можете да проверите, сред огромна база данни, с кой известен човек най-много си приличате визуално - става въпрос за myheritage.

Оказа се, че аз приличам:
  • 100% на Dominic Howard - барабанист от непознатата за мен рок банда Muse. Ето и кратка иформация за тях: Описвани са като представители на най-новата вълна в британския поп, но Muse отричат подобни асоциации. Музиката, която ги вдъхновява, смятат те, не е брит-попа. Според тях, влияние им е оказала американската гръндж музика, в комбинация с алтернативния и експериментален стил на британски групи като The Verve и Radiohead;
  • 70% на Gavin Rossdale - фронтмен и китарист на британската рок-група Bush;

  • 67% на David Boreanaz - американски актьор от мистик-сериали;

  • 66% на Elvis Presley - мисля, че краля на рока няма нужда от представяне!

  • 66% на Carlos Bernard (Карлос Бернард) - американски актьор в касови екшън сериали (сещам се за ролята му на Тони Алмейда в "24");

  • 66% на Dominic Monaghan (Доминик Монахан) - британски актьор, снимал се в касовия американски сериал "Lost", както и в Толкиновата екранизация на "Властелинът на пръстените" в ролята на хобита Мериадок Брендифук - Мери;

  • 60% на Gareth Gates - британски поп изпълнител;

  • 60% на Tzipi Livni (Ципи Ливни) - израелски политик, родена в Тел Авив. От януари 2006 г. заема поста на министър на външните работи на Израел;

  • 59% на Trent Ford (Трент Форд) - американски актьор от новото поколение :-)
  • 59% на Topher Grace (Тофър Грейс) - още един тотално непознат за мен американски актьор;
Аз определено имам "братя" по визия с музиканти и актьори! Явно мутрата ми е "творческа"! :-)

Вие на кого приличате? :-)

5 Коментар(а):

~Gery~ каза...

Отчаяна съм..
;)

Даже не съм си помисляла, че мога да приличам на Александър Дюма и Дейвид Бекъм. Сега се чудя дали да се деприсирам... или да се радвам, че бих могла да се превърна в истински секс символ като 2-рия.. за жените?!? Всъщност той може и за някои мъже да е секс символ... Ъх..

Fobos каза...

Гер, единственото нещо, което ме смущава е, че приличаш само на Александър Дюма и Дейвид Бекъм, а не на някои от известните дами...

С каква снимки пробва? Аз опитах с паспортната ми снимка - така дава най-добри резултати.

~Gery~ каза...

:) Е, повечето бяха жени, просто тези двамцата изскочиха от засада с 60-тина процента прилика и бях сразена. :)

Fobos каза...

Аз имах "късмета" само на една жена да приличам :-)

Има две положения:

1. Или ти си много мъжкарско момиче и Бекъм и Дюма приличат на теб;

2. Или те са доста женствени и приличат на теб :-)

За Дюма не съм сигурен, но Бекъм е доста метро сексуален тип и не се учудвам :-)

Fenia каза...

Е, не мога да не се изфукам с единствената си, 68%-ва прилика с Рейчъл Мак Адамс (http://www.myheritage.com/FP/faceGallery.php?indID=3099&siteID=1&popupHeight=580 ). Макар и невярно, признавам си, не се оплаквам;)