Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Анкетата - 3

Все не ми остава време да обобщя една от анкетите, които бях пуснал. Става въпрос за мечтателната анкета.

За 2-3 месеца, през които тя стоя на блога, гласуваха точно 96 човека! Впечатляващо, защото в миналата анкета гласувалите бяха значително по-малко :-) Изчаках момент, в който ще имам повече свободни минутки за този пост, защото бях обещал и на Ratm, че ще продължа една негова игра - "Моите мечти". Надявам се, че не е минало прекалено много време и темата е все още "актуална". Според мен за мечти никога не е късно :-)

Поисках да знам имате ли мечти, защото аз съм от типа хора, които мечтаят. Не си поставям високи летви, за да изпитам насладата на сбъдната мечта някой ден. Повярвайте, няма по-върховно чувство на удовлетвореност и щастие от реализирала се мечта! Сигурно сте го изпитвали или поне онези 77 човека (80%), които са гласували, че имат няколко мечти! Радвам се, че те желаят още и още от живота и се стремят да го постигнат!

Аз лично не мога да си представя, че мога да имам само една мечта, макар и голяма. Бих се почувствал щастлив, но самотен, ако я реализирам някой ден... Ще загубя част от себе си, ако това се сбъдне... Но явно не така смятат 5 човека (5%) от анкетираните. Явно много силно желаят сбъдването на тази голяма мечта, забравяйки за това, че може да има и други. Силно им желая някой ден да изпитат удоволствието "мечтата е в историята" и да пожелаят друго, с което ще се борят до успешния край :-) Сигурно така се чувстват онези 2%, за които "Планът е перизпълнен"!

Когато добавих възможност за отговор "Аз съм реалист" се замислих какво ли означава това и дали може да е възможен отговор на въпроса "Имате ли мечти". Оказа се, че 9 човека (9%) са отговорили именно така. Исках това да е тест и за колебливите, за тези, които не знаят дали желанията им са по-скоро големи, а не мечтателни. Те са от типа хора, които си поставят само изпълними цели и не преминават границата на силно желаното, което е почти невъзможно. Мога само да се надявам да пожелаят нещо, което наистина е труднопостижимо и да изпитат върховенството от положителния резултат.

Има нещо, за което много се зарадвах! Този блог се чете едва от 3-ма (3% като извадка), който не мечтаят. Радостен съм, защото аз пиша, наблягайки на статии, в които мечтите почти винаги са актуални. Доста от казаното от мен е в стил пожелание, емоция, надежда, не само информация. Немечтаещите не могат да си представят какво пропускат - солта на живота, всичко онова, което те изгражда и ти дава сила да продължаваш!

Да, вече разбрахте, че имам мечти, но не искам да разкривам всички тук. Доста от тях са лични и няма да ви заинтересуват ;-) Доста обаче от детските ми мечти се реализираха. Казвайки детски нямам предвид "да полетя в космоса" и други подобни. Аз съм обикновено дете - мечтаех си за по-реални неща :-)

Една от големите ми мечти се сбъдна преди няколко години - да отида в Египет, (което нямаше да постигна без помощта на скъп за мен човек. Благодаря ти :-*)! Останах невероятно доволен (сигурно си е проличало от разказите ми за пътуването до тази страна).

Звездите и "полета" до тях не остана съвсем нереализирана детска мечта! Преди няколко години работех е един интернет провайдър. Обичах да разгледам сайтовете на NASA и онези, в които има снимки на звездите, планетите, мъглявините и т.н. Един от клиентите ни се оказа археоастроном! Името му е Николай Сивков - страхотен човек, който е и руснак и говори български с интересен, но приятен акцент. Представете си човек на около 50-55 години, рошав с очила, небрежен, разсеян и вечно замислен - типичен образ на учен от филмите за научна фантастика! :-) Той работи към музея и дейността му е свързана с познанията на древните хора към звездите и астрономията. Николай забеляза, че съм запален по астрономията и доста сме разговаряли на тази тема. Един ден ми предложи да се свържа с един от работещите в НАО Рожен - ст.н.с. Димитър Колев. Бях поканен за няколко дни в обсерваторията! Имах възможност да разглеждам, наблюдавам и "работя" с истински астроном, да надзърна напред в бъдещето към звезди, които са толкова далеч, че тяхната светлина ще достигне до нас след много, много време! За мен всичко това беше върховно, усещането и прекрасно. Радвам се, че успях да го споделя и с човек, който много обичам!

В тинейджърските години имахме традиция с приятели да започваме всеки купон с една песен на Manowar - Wheels Of Fire. Харесвам групата и си обещах, че ще направя всичко възможно някой ден да присъствам на концерт на Manowar! Успях и съм щастлив, защото това беше незабравимо шоу! Мечтата ми се сбъдна, а концерта беше висока летва, която се надявам отново Manowar да прескочи след половина месец, отново в Каварна :-)

Все още обаче си мечтая да посетя изява на Pink Floyd. За съжаление те не са активни на сцената, но имаха едно забележително появяване на 3 юли 2005 г. на Live8 в Лондон и то с Роджър Уолтърс - с човек, който 24 години бяха разделени!

Няма повече да ви отегчавам с мечтателни разкази :-) Надявам се и вие да продължите играта на Ratm и разкажете за своите мечти!

2 Коментар(а):

Христина каза...

Мечтите ти са наистина интересни, виждам че и късмета също е изиграл роля своето :)
И аз гласувах, но ще запазя вота за себе си !

Fobos каза...

Това е тайно гласуване и имаш пълното право да си анонимна :-)

Всички мечти са интересни - те са плод на съкровени желания, на необикновени неща, на жажда за голям бъдещ успех.

Безинтересни са сигурно само за страхуващите се да мечтаят :-)