Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Новият албум на Alice Cooper излиза на 29-ти Юли

Според сайта "SickThingsUK", новият албум на шок рок легендата Alice Cooper 'Along Came a Spider' ще излезе на 29 юли. Имената на песните в него по всяка вероятност ще се казват:

'Catch Me'
'Hungry',
'I Am The Spider'
'I Know Where You Live'
'(In Touch With) Your Feminine Side'
'Killed By Love'
'Salvation'
'The One That Got Away'
'Vengeance Is Mine'
'Wake The Dead'
'Wrapped In Silk'

Предполагам, че ще има промяна, а и това е само предварителна информация. Alice Cooper ще гостува за втори път в България на 6 юли в рамките на 'Kaliakra Rock Fest 2008'!

6 Коментар(а):

Христина каза...

Предложи ми нещо с което да се зарибя по него, защото ми се струва че не го оценявам достатъчно!

Fobos каза...

Аз харесвам албумите му от 80-те години! Много са мелодични, разчупени и динамични. Някои парчета са доста пънкарски, други блус, трети си имат известна доза ска... Интересен букет, определен като шок рок :-)

Даже 'Special Forces' от 1981 г. ми звучи доста денс :-) Направо е в духа на попа от 80-те.

За първите албуми на Алис Купър (от края на 60-те и 70-те години) не искам много да говоря, защото това е ерата и на психиделистичния рок и
доста е неразбираем за мен... Все едно слушам надрусани Бийтълс и Флойд мъртво пияни :-)

В 'Zipper Catches Skin' (1982 г.) китарата 'завзема' все повече територии и албума звучи по-добре. Звучи даже и блусарски и ме отнася в спомени за блус-рок изявите на редица наши групи :-)

Любим албум ми е 'Constrictor' от 1986 г. Звучи много по-добре и се вижда прогреса на Купър към шок хард музиката. Не залага само на психо елементите :-) От този албум харесвам най-много 'Life and death of the party' и 'Teenage frankenstein'

Истински шедьовър е 'Trash' от 1989 г.! Все пак там е и незабравимата отрова на Алис ('Poison'). Албумът е твърд, но звучи доста по умерено и в това според мен е чара му.

'Hey Stoopid' (1991 г.) с едноименната песен в него е албум, станал любим на всички фенове на Алис Купър, заради мелодичността и откровено чисто рокаджийското звучене. Няма начин да не си слушала 'Love's a loaded gun'!

'Brutal Planet' от 1999 г. е странен завой към откровено тежкия рок... Направо си е траш! Аз до сега и един път не издържах да изслушам всички песни от албума от край до край...

Завръщане в по-мелодичната музика, след още един брутален албум от 2001 г. - 'Dragontown', Алис Купър прави с 'The Eyes Of Alice Cooper' от 2003 г.

Аз лично след Алис Купър от последните албуми си почивам с много хеви, защото ме уморява и натоварва :-)

Христина каза...

Ще почна с рок периода :) след такъв подробен разбор!
Попринцип траш много трудно слушам, вероятно неправо ще прехвърля към 2003.

Благодаря за страшно подробната информация :)
почвам едно по едно

Fobos каза...

Все пак това е лична преценка! На теб може да ти хареса и друго :-)

Ще видим на 7 Юли какво ще ни предложи в Каварна старият Alice Cooper. Очаквам с голямо нетърпение да го видя за втори път в България!

Анонимен каза...

Не искам да критикувам, но идва за 3ти път!

Fobos каза...

Освен този на 29 Юли 2000 г. в София на стадион Академик, кой е другия концерт на Алис в България?