Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Сетлистът на Metallica от Лос Анджелис

Ето и съвсем пресният сетлист на Metallica от благотворителен концерт в Лос Анджелис на 14 май, който е първи от настоящото турне на бандата, минаващо и през България. Възможно е той да дава приблизителна, почти точна или съвсем неточна представа за това какво ще свири групата на шоуто в София (25 юли, ст. "Васил Левски", съпорт - The Sword и Down).

01. Creeping Death
02. Fuel
03. For Whom The Bell Tolls
04. Welcome Home (Sanitarium)
05. ...And Justice For All
06. Sad But True
07. Disposable Heroes
08. One
09. Master Of Puppets
10. Battery

Бис 1:
11. Last Caress
12. No Remorse
13. Enter Sandman

Бис 2:
14. Fight Fire With Fire
15. Seek and Destroy

17 Коментар(а):

Svuio каза...

Силно се надявам да си дадат малко повече зор от това :).

ratm каза...

Ако са тези песните ще е много добре.

Христина каза...

Интересно ми е ще сги видим ли със същият заряд както беше в Пловдив!

Fobos каза...

Аз също се надявам да си дадат повече зор :-)

Сред този сетлист преобладават песни от 'Master of puppets', 'Ride the lighting', ' Kill `Em All' и две от черния албум.

Очаквам да подберат по-добри парчета за концерта в София! Някои могат да останат :р

А за заряда не се съмнявам - ще бъде пълен 'Васил Левски', но повечето ще са там, заради името и марката Metallica, не толкова за това, че одобряват музиката на групата през последните 10 години... (аз лично ще отида с надеждата, че чуя любимите стари парчета)

Христина каза...

Да, много си прав. Н имена като Соната и Камелот бяха шепа хора. Аз лично в момента ги предпочитам пред новата Металика. Но тя си е класика и ще е пълно... Въпреки, че не са онова което бяха. Аз също май отивам заради името и заради старата им слава.

Еми като не идват Аvantasia, Angra, Rhapsody.....

ratm каза...

Само Fade to Black ми липсва.

Fobos каза...

За Аvantasia съм готов да си продам билета на Metallica! :-)

Мноооого се надявам да видя на живо в България Avantasia с Tobias Sammet, Oliver Hartmann, Michael Kiske, Amanda Somerville, Roy Khan и който дойде още :-)

На Alice Cooper ще му се любувам в Каварна след 2 месеца :р

За сега поставям възможността да видя Avantasia в България в графа 'мечти' :-)

Христина, шепата на Kamelot беше шумна като цял полк и мисля, че групата остана очарована от това! Щом Рой Кан си позволи да се усмихне, това означава, че сме го впечатлили! А има обикновено имидж на строго гледащ...

ratm, съгласен съм, че липсва Fade to black, както и The Unforgiven... До концерта има време и може да се промени десетки пъти този сетлист, съобразен с желанията на феновете в конкретната държава (макар, че преди 9 години не го направиха...)

Христина каза...

Последната Avantasia слуша ли я? Далеч под възможностите на Тобиас.

Да помисля аз за кой бих си подарила билета на металика. Само за Мейдан!!!

Fobos каза...

Съгласен съм, че втората Avantasia - The Scarecrow е далеч по-слаба от първата... Харесвам я, половината песни поне са страхотни, но като цяло е по-слаба...

Все пак летвата в Метъл операта на Avantasia се вдигна много високо от Michael Kiske, David DeFeis, Sharon Den Adel, Andre Matos, Kai Hansen и Timo Tolkki.

В The Scarecrow не липсват величия в музиката и Тобиас съм убеден, че в третия проект ще се постарае да "втвърди" отново стила!

Христина каза...

Ако изнамериш от някъде Николо Коцев
мисля, че много ще ти допадне. На мен ми напомни Avantasia.

Fobos каза...

Изнамерих Николо Коцев & Brazen Abbot и... ще го изпиратствам... Искам да го чуя, защото не си първата, която ми го препоръчва! :-)

Даже не знаех, че има нов завършен проект - My Resurrection от 2005 г.

Мерси! :-)

Христина каза...

Напиши ни после впечатления :)!

ratm каза...

Аз съм му слушал само Nostradamus.
Добро е, но Авантазията повече ми харесва.

Fobos каза...

До момента успях да чуя съвсем малка част от 6-те албума на Брейзън Абът, но след като преслушам всичко ще напиша една статия :-)

Адски много приличат на Рейнбоу и Пърпъл и този хард рок определено ми хареса!

Христина каза...

Добре, а можеш ли да ми препоръчах нещо като Haggard?....

Fobos каза...

Признавам си, че не съм слушал почти нищо на Haggard... Доста ми е объркана тази музика - смесица от готик, дуум и фолк метъл.

Мога да ти препоръчам да чуеш Xandria и Within Temptation, като те по-скоро са симфонични готик групи.

От фолк метъла най-много ми допадат Skyclad.

Христина каза...

Xandria да ти призная не ме гранаха особено. Но Within Temptation ще ги преслушам задължитлно.

Когато говорим за чист фолк метъл, аз лично харесвам Omnia, Faun. In Extremo също :)