Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Music Idol - финалисти

В началото на настоящето издание на Music Idol прогнозирах финалистите и само за един от тях не бях уверен - Тома. Обаче този момък набра скорост и самочувствие и заслужено, според мен, достигна финала. Другите трима познах! Само, че на мястото на Тома прогнозирах Ивайло (ако не се лъжа беше името...).

В интерес на истината почти не гледах внимателно второто издание на Idol-а, като изброих причините за това по-рано. Финалът обаче мисля да гледам - може да ме изненада!

4 Коментар(а):

Христина каза...

Аз почти не го следя, освен когато седна сутрин в автобуса и около мен някой го коментира. Но от това което съм видяла. Тома не е изобщо многопластов. Той може да пее метъл, таво му е в кръвта. Лично аз въпреки музикалните си пристрастия, не мисля че титлата трябва да е негова.

А по повод сезоните на разни реалити предавания. Мисля, че по един сезон е добре, после се разводняват.

Fobos каза...

Поради същите причини и аз смятам, че Тома не бива да спечели това издание на Мюзик Айдъл. Той трябва да си продължи в дебрите на хевито, а продуцентите на Айдъла няма да му осигурят пари за подобен род музика.

Страхотно е обаче, че достигна до финала, защото малко повече самочувствие никога не е излишно. Участието му във финалната битка показва, че рок музиката и хевито имат фенове в България, участниците не трябва да са лъскави, за да се харесат и пренавиването не е помощник!

Реалити предаванията в България са зле, защото са ни слаби продуцентите, а нагласата на хората е много по-голяма.

Анонимен каза...

Аз прескочих предварителните кръгове, т.е, етапа "Кен Лий" и гледах доста от финалите. Тая година кандидатите бяха много добри, а и музиката беше добре подбрана така че всеки да може да си покаже възможностите.

На останалата шумотевица не обръщам внимание, Но явно и тя си трябва, щом повечето народ по това се пали - а за шоуто трябват пари, какво да се прави.

Ивайло наистина беше много добър.

Томата, не знам. За метъл певец малко слаб ми се вижда гласа му. Но може биможе да се развие.

От двамата финалисти Нора беше с много по-добър глас според мен.

Но Тома спечели, което както казваш е показателно, че истинската музика този път се наложи! (Не че Нора не може да се справи с рок музика, напротив)

Fobos каза...

Просто повече хора харесват Хеви метъл, а не Ар едн би :-)

Тома е добър и очаквам с интерес да видя как ще се развие. Дано да го продуцират в стила, който му е на сърцето!

Като цяло: първото издание на Мюзик Айдъл беше с поне 2 класи над новото... Организацията беше кофти, водещите все по-лигави и "умират" без ауто кю, а според мен някои участници журито тенденциозно буташе напред (с гениалните си коментари) и т.н. Това е лично мое мнение - всеки е видял шоуто през различна призма.