Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Краят на една олелия!

Вече мога да се похваля съвсем официално - от днес съм дипломиран икономист! Още не мога да го осмисля... все имам чувството, че другата седмица съм на пореден изпит...

Доволен съм от себе си, въпреки всичко! :-)

5 Коментар(а):

Unknown каза...

ratm18: Бравос, на мен ми остана още малко за да стана дипломиран икономист, но все няма време.

Fobos каза...

Благодаря!

Пожелавам ти да го намериш скоро :-)

Анонимен каза...

Браво! Честито! Не съм се и съмнявала в успеха ти :-)

А сега и пожеланията и напътствията /как без тях?!/:

1. /едно от най-важните/ винаги се старай да бъдеш в крак с професията, но никога не изоставяй личния си живот - НИКОГА, защото после се връща многократно и от това страда и самата ти кариера.

2. опитвай се да откриваш интересното в работата си, това ще те държи буден;

3. пожелавам ти да станеш мениджър и то много добър и хората ти да се радват, че точно ти ги водиш!

Айде със здраве и мноооооооого успехи :-)

Fobos каза...

Много благодаря, Таня! Хубави пожелания! Ще се постарая да бъда добър мениджър :-)

Сега съм малко по-свободен... мисли за неосъщественото ни от миналата година качване до Черни връх. Поканата остава в сила :-)

Fobos каза...

Благодаря, Миро!

Обещавам, че ще бъда добър (и в двата смисъла) boss! :-)