Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Мач за титлата

Честито на "Левски" за 25-тата титла във футболното ни първенство, която си осигуриха след зрелищен мач в събота срещу "Локо Сф", завършил 3:5 в полза на "сините".

Локомотивец съм и мога да кажа с чиста съвест, че "Левски" бяха по-добрите в мача, по-добри и постоянни през цялата година. Определено мястото на Локото е на второ в класирането, защото с прекрасната си игра заслужава отново да е в турнира за купата на УЕФА и през новото му издание. В мача имахме своите положения, но не успяхме да ги реализираме, а съперниците се оказаха по-концентрирани и способни, за да го направят.

С момчетата от "Железни бригади" сме реалисти и няма да предприемем комплексарски нападки към привържениците на "Левски". Не желаем да приличаме на феновете на един друг столичен отбор.

Винаги верни! Никога сломени! Само Локо!

3 Коментар(а):

Fenia каза...

Честито ви второ място, локомотивчета!;)

И Fobos, с тъга (все пак съм привърженичка на друг отбор), но и гордост (детенце си ми ти) ми се иска да ти кажа, че за сетен път се убеждавам, че мястото ти е наистина в агитката на Локо. Няма по-верни на своя отбор, по-културни и по-толерантни фенове от тези на Локо Сф!

Fobos каза...

Е... накара ме да се изчервя като доматче :-)

Благодаря за оценката! Ние (червено-черните фенове) сме толерантни и верни, както спомена! Особено добре ни познаваш, защото си била и сред нас! За някой от мачовете ни в Европа тази година си поканена! Стискай палци да "отскочим" до Италия... или Франция... :-)

P.S. Имаш поздрави и от баш локомотивеца - Lokoman :-)

Fenia каза...

А такаааа, Франция... Отсега да си кажа - идвам! Да не чувам после извинения защо не сте ме поканили! Все нейде трябва да практикувам пустия му френски:)

На локомотивчо много здраве и целувки от мен!;)