Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Малката Витоша

Вчера бях на разходка на Витоша. За пореден път се убедих в красотата на природата. През лятото в планината е зашеметяващо хубаво... Релаксиращо е да слушаш бръмченето на летящите буболечки (стига да не те хапят), песните на птиците, да се наслаждаваш на зигзагообразния полет на пеперудите, поклащането на красивите цветя, галени от лекия вятър, безкрайната палитра от цветове на горските поляни, приказните чудати форми на облаците в небето... Страшно успокоява!

Ще ви покажа няколко снимки на малката природа из Витоша, а за да усетите тръпката се разходете из планината :-)




Допълнено на 14 Юли: Ето още няколко фотоса от днешната ми разходка:


5 Коментар(а):

zlatkata каза...

къде беше скрил фотото?:)) а пък аз пак съм пропуснала калинката,голям съм заплес:))))

Fobos каза...

Аз на следващия ден пак ходих на разходка в планината.

На разходката с вас нямах фотоапарат. Но това не ми попречи да си изкарам супер във вашата компания :-) Хайде пак?!

А и научих как се играе "скрабъл" :-)

ratm каза...

Щеше да е добре и някой пейзаж да снимаш.

Fobos каза...

Не направих много пейзажни снимки, но скоро ще публикувам няколко, за да покажа великолепието на Витоша, не само на малкия свят в нея ;-)

Анонимен каза...

Wow strahotni snimki. Taka mi se hodi i na men na Vitosha. BIah tam za posledno zimata i beshe super krasivo!