Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Блоготърсене

Днес, от малко скука, реших да проверя с какви резултати от търсене през Google, най-често хората попадат на моя блог.

Преди време се удивих на идиотските референции, които Христина добре е описала в нейния блог.

Слава на Бога, при мен нещата не са отчайващи. От последните дни най-честите търсения са:
  • египетски гълъби, caricite v egipet - все интересни издирвания за Египет... За съжаление нищо за пирамиди, фараони... и, как беше... балъци за $$$ :-)
  • manowar - обяснимо! Концертите им засилиха интереса неимоверно!
  • metallica (+ превод на всякакви техни песни; солото на nothing else matters и т.н.),
  • мелник стара сграда, selo melnik snimki - и снимки, и старинности съм описал. Дано са останали доволни хората, търсещи в Google.
  • bg televizia, bg ТЕЛЕВИЗИИ - и по тази тема доста кликания...
  • разходки Витоша - дано всеки видял статиите да е харесал фотосите и да иде на живо да зърне тази уникална красота!
  • олимпийски игри - позволих си да сложа и отметки към Уикипедия. Така търсенето става още по благотворно!
  • Z-rock - десетки посещения на ден с този референт! Определено тази радио станция трябва да ми плаща за реклама :р
  • kaliakra rock - много посещения и много статии, към които ще ви отправи това търсене
  • васко василев - един единствен път е споменат в този блог и вече е начело на търсачките... странно
  • женско монашеско облекло - никога не съм писал за това! Явно препраща от микс на 2 статии: за Мелник и концертът на Металика: Манастирът е изграден през 1209-1211 г. на мястото на монашески скит пещера (спелеон). + ... с делово облекло, стегната прическа и деликатни очила. ...),
  • стволови клетки - покрай скандала скоро и моя статия от преди време търсенето е изплюло моя блог...
  • crematory, crematory в България - пресно, пресно!
  • морски свинчета - култова стара статия...
  • на какво приличате - помните ли онзи интересен сайт?
  • метал опера - вероятно заради Avantasia
  • toma zdravkov - доста популяризирах участника в Мюзик Айдъл.
  • мюзик айдъл плъгин - явно Уинамп имат някакви допълнения :-)
  • математика - а аз иначе съм ужасен математически инвалид... леле, скоро и икономист... Ужас му се казва на това!
  • стадиони в България - не веднъж съм ги споменавал в концертните и футболните статии
  • известни личности родени през септември - явно онази безлична статия на някого му е свършила работа
  • петък 13 - доста кликания има на блога ми заради тази тема
  • Kamelot - още проявен интерес към една от най-готините банди
  • пинк флойд - нямам думи!
  • hd формат как работи - води към единствената статия в РС раздела
  • lauren harris nipslip sofia - все пак поведението на Лорън Харис е накарала някой да се поразрови за циците й, придобили повече слава от самата изпълнителка :-)
Като заключение: не се фукам, ама... с изключение за Лорън Харис, други неприлични търсения не е имало :р

6 Коментар(а):

ratm каза...

Как се прави това?

Fobos каза...

Кое как се прави?

Предполагам, че става въпрос за думите при търсене, които водят до даден блог. Обикновено това може да се види от броячът, който отчита посещенията на страницата. Това са Referrals или нещо от този род.

Виждам, че си с bgcounter брояч. Там обаче няма възможност за преглед на такива референции.

ratm каза...

Дам, явно трябва да си сменя брояча.
Предложи някой.

Fobos каза...

Разгледай някои от тези:

Аз ползвам sitemeter (http://www.sitemeter.com)

Много добър е http://extremetracking.com

Хвалят и http://tyxo.bg

Христина каза...

Не можеш да се оплачеш :)
Излизаш на отличи ключови думи!

Аз ще продължа да се подвизавам като резултат на "секс с циганка,как да познаем влюбения мъж,признак мъж,секс не ми пука какъв е той":)

ratm каза...

При мен всеки ден влиза поне по един търсил "Болно гърло".