Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Смяна на "кожата"...

Днес реших да си сменя "кожата" на блога. Успях да си го бек-ъп-на и запазя информацията. При промяна на визията обаче загубих всички меню функции и трябваше да ги добавям ръчно... Дано не съм пропуснал нещо. Най-много обаче съжалявам за анкетата, която загубих безвъзвратно. Тъкмо се бяха събрали 90 гласа. Помня разпределението им и ще го обобщя някой ден :-)

Надявам се новата визия да ви допада...

6 Коментар(а):

Анонимен каза...

Да, на мен ми харесва - честито :-)

Само дето на мен не ми е ясно, какъв е проблемът със скина при положение, че си на блогспот?

Fobos каза...

Благодаря, Таня! :-)

При смяна на templates често се случва дадения скин да не отговаря за разположенията на менютата или даже да ги няма като съществуващи. Така допълнително добавените често не биват "облечени" в новата кожа и се налага допълнително да се добавят. По този начин погубих и анкетата, защото е добавен елемент, а не статичен (винаги съществуващ като архива например).

Новият скин също беше с по-малко менюта и модулирани по различен начин, но с малко промяна по кода успях да го наглася както исках. Само не успях да подкарам търсачката... нямам идея как да променя кода, за да търси в където и да е... Ще се радвам, ако някой ми даде съвет :-)

Анонимен каза...

Както обичам да казвам - WordPress има една много добра и полезна функция "Импорт", за мигриране от Блогър и др. платформи към WP :>

Fobos каза...

Фукльо :р Няма да ми е интересно, ако е лесно :-)

Сигурно в един момент ще си купя малко хост и ще пробвам да си преместя блога там и то под WordPress... Засега съм още "клиент" на Google, но да видим докога.

А нямаш ли идея как да си настроя търсачката? :-)

ratm каза...

И аз се пробвах да сменя малко скина и при мен изчезнаха доста неща. Жалкото беше, че не ми хареса новият.
Кажи ти от къде го взе твоя?

Fobos каза...

Има един хубав сайт с огромно количество (над 650) безплатни скина (http://btemplates.com), разделени в различни категории. Убеден съм, че ще си харесаш някой :-)