Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

ICQ spam

Аз съм от "старата генерация" и ползвам АйСиКю. Не харесвам Скайп и ползвам тази програма само за трансфер на големи файлове, защото P2P я прави перфектна в това отношение!

В ICQ обаче хвърчи страшно много спам и постоянно се получават съобщения с какви ли не идиотии. Преди малко получих следната дебилщина:

Отправьте SMS на номер 5537 434 37160 (пробел между 434 и 37160) и получили 10 доларов на счёт. Если не получается отправить на 5537 - отправляй на 1161

Както и още един: отправьте sms на номер 3649 с текстом 401KK-7595 и получили 10 доларов на счёт

Смятам да направя и аз един спам message с текст: Изпрати ми 10 лева на следната банкова сметка и ще ти пратя SMS! Ако изпратите още 10 лв. ще получите втори с благодарности!

Хора всякакви... и аз имам правото да се надявам! :-)

P.S. Читателю, не изпращай SMS на 5537 434/37160, моля! Не искам да ме обвиниш после в дребна измама!

1 Коментар(а):

Intel каза...

Направи си го да не получаваш съобщения от неоторизирани контакти.