Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Нова година в Рила

Малко е късно за новогодишни разкази вече, но сега намерих малко повече свободно време. Сесията ми приключи - за моя радост успешно и вече мога да кажа, че влизам в серия. Имах 5 изпита и вече 3-ти пореден семестър не съм се явявал на поправителен! Или са ми наляли акъл в главата, или съм си седнал на задника :-)
.
Няма много да се впускам в разкази, защото спомените са си на моя милост :р Малко егоистично от моя страна, но едва ли на някой ще му е приятно и недосадно да чете разказите ми за посрещането на настоящата 2008-ма година.
.
Посрещнах тази година отново сред природата, в планината. Това се превърна е една традиция при мен. Посрещнах 2003-та на вр. Мусала със страхотни хора, миналата бях в Пирин в едно селце - Стара Кресна, а тази година реших да отида на Рилските езера. И във всички тези спомени фигурира един скъп за мен човек, на когото безкрайно благодаря! :-)

Това е място, което дори и през зимата е "докосвано" от Бога. Природата е зашеметяваща: натрупалия сняг и заснежените склонове на планината, удивителната тишина (от която даже се уплаших в един момент), съвсем лекия ветрец оставя чудновати форми по преспите, облаците в небето, които "рисуват" десетки мечти и желани от съзнанието форми. Всичко това е една почти неописуема картина. Затова няма да се стремя да обяснявам колко красиво беше, а ще покажа с няколко снимки.

На връщане се спускахме пеша към х. Пионерска и валеже страхотен сняг, който обаче създаде такива сътресения в държавата...
.
.
Времето иначе през 3-те дни докато бях горе беше прекрасно - греееше силно слънце, което разбира се не топлеше, но осветяваше всичко и наоколо беше неповторима красота. В това хубаво време се правят и забележителни снимки. Аз с моята "сапунерка" успех да заснема тези красоти:



Надявам се, че снимките са ви харесали и... пътуването до там през лятото да е изпълнено с много хубави мигове, а и времето да бъде все така благосклонно и планината да позволи да я "погъделичкаме" по високите склонове :-)

Честита 2008-ма година! Бъдете здрави щастливи :–)

5 Коментар(а):

Анонимен каза...

Страхотно - завиждам ти с бяла завист, де :-)
Там наистина е страхотно, когато грее слънце. И е доста страховито, като задуха вятър, уцелили сте време :-)

Fobos каза...

Да, задуха ли вятър става страховито... но пак е красиво :-) Аз харесвам снежните вихрушки... стига да съм добре подготвен от към екипировка, де!

Обещавам, че ако имам възможност да ида това лято, ще покажа и снимки на любимите ни на всички езера.

ratm каза...

Супер снимки, имам един въпрос.
Тези дето са шесте, третата от тях където свършва пътят има нещо като мъгла. Има ли път напред или там просто е по-ниско и слиза надолу?

Fobos каза...

Пътят слиза надолу, а бялото са облаците. Просто в момента на снимката съм над тях и мъглата.

Мястото на снимката е на около 2500 м. н.в., но далеч не е най-високата точка в околността. Невероятно ефектни са снимки се получават, когато си над облаците :-)

ratm каза...

Дам, уникална красота.