Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Този месец...

Докато 'сърфирах' из интернет попаднах на един блог, който за съжаление не помня как се казваше и кой е неговия автор, но ще си позволя да взаимствам една идея от там. Надявам се автора на блога да не се сърди, че плагиатствам :-)

Идеята се отнася за това какво ми предстои през конкретния месец, според моите виждания и планове, за четене, гледане, слушане, събития и т.н. Ще се опитам да правя нецеленасочен план в началото на всеки месец. Целта далеч не е да преизпълнявам план и да се стремя към нещо конкретно, а по-скоро да отразявам и набелязвам нещата, които ме вълнуват и си заслужава да видя, чуя, направя.

Конкретно за месец Януари (съвпадение е, че започвам от началото на годината, а липсата на време е, че стартирам от края на месеца. За някои неща ще пиша в минало време):

Чета:

  • Покрай сесията ми се налагаше да изчета Търговския закон, учебник по Организационно поведение, лекциите по Социални политики и материалите по Човешки ресурси.
  • Преди 2 седмици си купих една книжка на Урсула Ле Гуин - "Приказки от Землемория" и "Другият вятър", която мисля да започна да чета вече.
  • Музикалните новини из специализираните издания (печатни и електронни) са почти ежедневен инфо лист.
  • За друго почти не ми остана време... Новинарските страници из интернет и вестниците са неща, които са пълнеж в ежедневието :-)

Гледам:

  • Нямах много време за каквито и да е зрителни удоволствия този месец, но се порадвах на няколко мача от тенис турнира от Големия шлем Australian Open.
  • Нямаше как да пропусна и шампионата Masters на най-добрите в снукъра! Всичко това разбира се по телевизията :-)
  • Вечер обикновено гледам "Лас Вегас" по Fox Crime.
  • Ако имам време през уикенда гледам по някой футболен мач, обикновено от Premiership.
  • Иначе имах възможност да се срещна с колежки от бившата работа - винаги ми е приятно да ги видя. Те са най-готините хора, с които съм работил :-)
  • Днес (27-ми) бях на XVII Международен фестивал на маскарадните игри в Перник. Видях съвсем малка част от 3 дневния фест, но за пореден път останах доволен. Заслужава си да се види!
  • В началото на месеца, респ. и настоящата година имах възможност да видя Рила в снежния разкош, в който се бе обвила...
  • Между два от изпитите се задържах повече у дома и бях решил да не се бръсна няколко дни (бяха май поне 5). Това, което видях в огледалото в края на експеримента не ми хареса и едва ли ще се подлагам на подобно нещо вече ;-)

Слушам:
  • През последния месец слушам новия албум на Avantasia - The Scarecrow, по много от Freedom Call, Primal Fear и подгряващата група за концерта на Kamelot гърците от Firewind;
  • Установих, че в Нощния блок на Хоризонт на БНР застъпват интересни теми, или поне когато го слушам :-)