Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Сетлисът на Metallica от Полша

Преди няколко дни започна европейската част от турнето на Metallica! Това е стлиста от концерта им в гр. Хожув (не съм сигурен дали така се пише), Полша:

1. Creeping Death
2. For Whom The Bell Tolls
3. Ride The Lightning
4. Harvester Of Sorrow
5. The Unforgiven
6. ...And Justice For All
7. Devil's Dance
8. Disposable Heroes
9. Welcome Home (Sanitarium)
10. Master Of Puppets
11. Whiplash

Бис 1:
12. Nothing Else Matters
13. Sad But True
14. One
15. Enter Sandman

Бис 2:
16. Last Caress
17. So What
18. Seek & Destroy

Този сетлист ми допада повече от този от Лос Анджелис! Има какво още да се "желае", но оценката ми е 5 по шестобалната система! До концерта на Metallica в София на 25 Юли очаквам да видя сет за поне 5+!

4 Коментар(а):

Христина каза...

Приемливо! Аз се кефя, че ще видя групата с която прослушах :)

Fobos каза...

Името, марката Металика събират по концертите повече хора, отколкото самата банда. Аз много рядко вече си пускам да слушам парчета на групата, защото през последните 10 години те разочароват...

Има невероятни песни, от които се надявам да да бъсе съставен сетлиста за София, защото сотици феновете, които ще бъдем на концерта, са прослушал хеви именно с Металика!

Има много време до 25 Юли... Започва поредно хард лято! :-)

ratm каза...

Има разлика в песните което е учудващо. Iron Maiden си бяха навсякъде с един сетлист.

Fobos каза...

Да, разликата между сетлиста в Лос Анджелис и Хожув е осезаема... Сетът е доста разчупен и по вкуса за всеки фен на Металика.

Много се надявам да включат и в София любимата на повечето български фенове Seek & Destroy. Аз не я харесвам много, но тази песен е най-често споменаваната от всички били на предния концерт, от преди 9 години в Пловдив. Дано я изсвирят за всички тези, които тогава не я чуха! :-)