Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Разходка из Витоша

През изминалата събота времето беше страхотно - в градовете горещо и безоблачно, но в планината бях убеден, че ще бъде приятно и подходящо за разходка.

Не ми трябваше много да се убеждавам и самонавивам за преход из склоновете на една от най-красивите и приятни за разходка планини - Витоша. Десетки пъти съм ходил там и желанието ми не си отива - мога да прекарам часове и дни сред тази планина. Затова може би и малко прекалявам с дългите преходи... както се случи и сега.

Станах раничко, за да гледам и повторението на волейболния мач на националите срещу САЩ. Трагична загуба с 3:0! Добре, че пропуснах прякото предаване от Чикаго в 3:00 ч. през нощта :-) Все пак в неделната втора среща ги победихме с 3:2. Но да не се отплесвам от темата... Стегнах си багажчето и поех към с. Кладница. От там смятах да се кача последователно към хижите Селимица, Острица, а после да се спусна към Златните мостове и да си хвана маршрутка към София. Да, но лудата ми глава реши, че може да походи още и слязох пеша до Княжево... Всеки, който познава Витоша ще ме обяви за куку! Да, резултатът е мускулна треска и малко повече умора. Но пък ми беше приятно и имах време да послушам мнооого музика на mp3-ката, да се насладя на природата и да поразсъждавам на спокойствие - да се потопя в мислите си :-) Дори и стотиците хора, които срещнах не ми развалиха кефа на усамотението. През почивните дни планината Витоша е все едно бул. Витош(к)а! Няма лошо... Щях да се радвам, ако не се "качваха" с автомобили и девойки с токчета, защото е гадно и смешно!

Разходката ми се отрази добре, въпреки един мазол на крачето и малко болка в мускулите. Направих и малко снимки, като ще ви покажа някои от тях. Малко са, защото спортната мания този месец ми изпи акъла :-) Бях решил, че след мача от Евро 2008 между Хърватия и Турция, (който се проточи доста...) ще сложа батериите на фотоапарата ми да се заредят. Да, но забравих и се сетих чак високо в планината! Снимките, които все пак успях да направя не са лоши:

..
.
..
..
.

Скоро планувам с приятел изкачване на Черни връх, че не съм бил там отдавна, а гледката отгоре е великолепна! Очаквайте още включвания от красавицата Витоша! :-)

P.S. Още "малки" снимки съм публикувал и тук. Оказва се, че "сапунерката" ми Olympus прави страхотни фотоси!

5 Коментар(а):

Анонимен каза...

Страхотни снимки - браво :-)
А ние този уикенд бяхме на село и също направихме няколко хубави снимки.

Кога смяташ да се качваш до Черни връх? Аз също не съм се качвала, а ми се ще...

Fobos каза...

Мерси, Таня! Очаквам да видя и твоите фотографии :-)

Този уикенд няма да стане... Другият съм в Каварна.. За сега планировката остава за 12 или 13 юли. Много се надявам времето да ни позволи да се разходим до върха!

Заповядай и ти, мисля, че ще бъде приятна разходка.

Fobos каза...

Имаме ли желание няма какво да ни спре :-)

Да, Миро, определено Олимпус-а прави страхотни снимки при наличие на повече слънчева светлина. За жалост на тъмно не стават добри фотографии... Там май Никон са лидери :-)

Макро режима е удивителен! Не вярвах, че може да се справи и с тичащи буболечки :-)

ratm каза...

Имам един въпрос.
Как точно качваш снимките една до друга?

Fobos каза...

Тайната не е голяма... Първо и преди всичко използвам различен браузер от Уиндоус Експлорър, защото Майкрософтската боза почти винаги омазва по нещо!

Обикновено, качвам снимките една по една и ги подреждам после по 2 или 3 на ред. След това ги центрирам, след като съм ги маркирал, а ако имам проблем с нареждането - слагам по един знак в бял цвят (например точка [.]) между снимките, за да избегна тяхното "сливане".

Не съм имал проблем до сега, след като използвам Mozilla Firefox.

А, още нещо, за което се досетих: форматирам според желаното след написването на цялата статия и качването на всички снимки. Така избягвам нежелани размествания.