Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Напоследък...

През последните една-две седмици нямах много време, през което да се задържа пред компютъра. Имах малко повече ангажименти: по приключването на стажа, на който ходех; събирането, което организирахме за MS day; по ежедневни неотложни дела; по учене за последния изпит, който трябваше да взема... Все неща, които гълтат свободното време. Защо ли го поставям като приоритетно...? :-)

Чудя се с кое по-напред да се изфукам... Ей, голяма дилема! Нека бъде с новината, че си взех и последния изпит в университета и семестриално завърших! Най-сетне... все си мислех, че съм в една безкрайна сесия :-) Както и първия ми изпит, преди години, така и последния, беше устен. Разликата бе, че на първия (по микроикономика) ме скъсаха, докато сега на трудово и социално право го взех от раз! Винаги съм се чудел наистина ли съм станал по-сериозен или просто докато спя вълшебните джуджета ми наливат акъл в кухата лейка?!

На второ място ще отметна, че за рождения ми ден получих приказен подарък! Това е билет за концертите на Marillion и Foreigner! Не можете да си представите колко съм щастлив! Това лято ще бъде истинско rock-summer! Още не вярвам, че за един месец ще видя и чуя "великани" като Foreigner, Scorpions, Edguy, Blind Guardian, Marillion, Dream Theater и Motley Crue. Въпреки, че и времето навън е топло, кръвта ми вече е прекалено голереща и с всеки миг до тези концерти кипва все повече! За прекрасния подарък искам отново да благодаря на безценните ми приятели! Наистина успяха да ме направят много щастлив!

Малко съжалявам за това, че стажа ми в държавната администрация приключи. Тъкмо бях напипал ритъма на работа и опознах добре колегите там; тъкмо бях свикнал с тоновете бумащина и вече безпроблемно се ориентирах в нея... Твърдя, че пребиваването ми там беше полезно и знанията, които получих са ценни. В последния ден си говорех с колегите от дирекцията, в която бях, и потвърдих наистина, че мнението ми за държавната администрация бе различно в началото. Няма да ви убеждавам, трудно е за вярване. Определено и в монотонността има вихър от събития, които като буря бушуват в ежедневните задължения на всеки служител. Номерът е да си намериш здрава опора или перка на гърба, с която да се рееш по хаоса.

Пропуснах последните два мача на Локо, ама се надявам, че на последния за сезона - срещу Славия, ще успея да присъствам. Ясно е, че тази година няма да играем по европейските турнири, но и абонамент нямаме за тях :-) Силно се надявам поне голмайсторския приз да е при нас в лицето на Мартин Камбуров! Още помня инфантилните ни крясъци при всяко едно негово попадение при хеттрика срещу Левски на Герена! Винаги верни!

Не зная дали ще гласувате утре (07.06.2009 г.) на евроизборите... Аз ще гласувам, защото не желая да бъда безучастен за всичко, което се случва и ще се случва около нас - в България и Европа. Този израз на мнение ми дава сигурност, че аз не предавам себе си и заставам зад позицията, която имам. Не бягам от безразличие и отговорност! Ако все още имате колебания в политическите си възгледи можете да проверите вашата политическа ориентация на този сайт. Там има възможност да сравните вижданията си с тези на основните политически партии в България и страните от ЕС.

P.S. Отново благодаря за прекрасния подарък :-*

1 Коментар(а):

Анонимен каза...

[size=72][color=red][url=http://www.go4you.net/go.php?sid=24]ENTER ON SOFTWARE PORTAL[/url][/color][/size]

[size=46][color=red][url=http://www.go4you.net/go.php?sid=24]DOWNLOAD SOFT![/url][/color][/size]

[img]http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/4762671/2/istockphoto_4762671-software-box.jpg[/img]

[size=46][color=red][url=http://www.go4you.net/go.php?sid=24]OEM SOFTWARE[/url][/color][/size]

[size=72][color=red][url=http://www.go4you.net/go.php?sid=24]DOWNLOAD SOFTWARE[/url][/color][/size]

[size=72][b]Cheap EurortGof software to [/b][/size]
[size=72][b]Cheap EurortGof soft programm to Windows[/b][/size]
[size=72][b]Cheap EurortGof soft on [/b][/size]

http://www.google.com/