Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Анкетата - 2

От няколко месеца виси една анкета на сайта... За съжаление нямах време да я обобщя и да пиша за нея. Днес най-накрая намерих свободни минутки и с няколко реда ще направя кратък анализ:

Много малко хора са взели отношение (едва 14 души) по въпроса "Как оценявате изминалата година?" Но, както и предполагах, тя е била по-добра за повечето от вас. Само 3-ма са я оценили като разочароваща. Може би са очаквали неща, които не са се случили през изминалата 2007-ма година. Желая им да се сбъднат през настоящата и в края да направят положителна равносметка на всички 366 дни! :-)

Със смесени чувства са изпратили 2007-ма година също 3-ма души. За тях годината е била на "кантар" - повече са били хубавите моменти, но предполагам са останали и разочаровани от редица, случили се събития. Все пак се радвам на дозата оптимизъм, която влагат, защото си мисля, че ако беше обратното, веднага щяха да посочат разовароваща :-)

Много се радвам, че останалите 8 отговора влизат в категория "положителни мнения" - По добра от предходната - 5 и Страхотна - 3 мнения. Определено, гласувалите читатели на този блог са останали доволни от случилото се през изминалата година. Сигурно причините са много и аз няма как да ги знам, но се радвам, че годината е изпратена с усмивка и положителна равносметка. Желая ви и тази година да я отпратите с добро настроение, и след като се обърнете назад, да си кажете, че 2007-ма е бледо копие на успехите от 2008-ма година :-)

Лично за мен беше по-успешна, защото:
  • си взех всички изпити в университета без да имам особени затруднения;
  • успях да ида на концертите, които желаех (за мен това са едни от нещата, които ме карат да се чувствам истински жив);
  • бях на важни за мен дати с хора, които харесвам и наричам приятели;
  • постигнах повечето от предварително плануваните неща;
  • Локо София, успя да се класира отново в тройката на първенството, а и през тази година се представя прилично добре (поне по резултати);
  • фаворитите ми в снукъра мачкаха наред ;-)
  • успехите на приятелите ми ме радваха през цялата година;
  • посетих места, които отдавна исках да видя и усетя тяхната магия. Съвсем ралично е да затвориш очи и усетиш тръпката от събитията, случвали се там...;
  • влязох в една по-дълга ремисия и вече втора година съм сравнително добре здравословно!

Надявам се през настоящата година тенденцията за хубави емоции да продължи и да я изпратя отново с мнението, че е била по-успешна от предходната!

Приемете като поздрав песента на Георги Минчев - Равносметка. Гошо (както го наричат приятелите му) щеше да навърши на 4 април 65 години. За феновете си ще винаги ще е жив!