Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Kamelot - The Haunting

Остават 3 седмици до един от концертите, който чакам с нетърпение!

Свикнали сме да се наслаждаваме основно на немски банди в пауър метъла. Определено германците са ненадминати в този стил и го доказват с групи като Manowar, Helloween, Blind Guardian, Gamma Ray и т.н. Има обаче едни пет момчета от Флорида, САЩ, които са представители на американския пауър метъл. Но не типичният класически американски пауър метъл, а този, повлиян силно от хевито. Става въпрос за Kamelot - групата, която като чух преди няколко години и отказвах да повярвам, че не са немци или скандинавци! Изключително чист звук, добре балансиран и прецизно разпределен за широкотоналния глас на вокалистът Рой Кан.

Още един човек от групата заслужава голямо внимание, а и е мой любимец. Това е Каси Грило - барабани. Има изключително бързи ръце, изпод които излиза страховити ритмични наслагвания на песните на Kamelot. Аз лично по време на предстоящия концерт ще гледам да заема място пред сцената така, че да мога да следя ръцете му и... да ги броя :-) На Dani Loble от Halloween, преди няколко месеца, установих, че са поне 6 и за сега си съперничи само със Скот Кълъмбъс от Manowar! :-)

Внимание заслужават и останалите членове на групата: китаристите Томас Йънгблъд и Оливър Палотай, (който е и клавир) и Глед Бари на бас китарата. Определено на 18 април залата "Христо Ботев" в Студентски град ще бъде тясна за емоциите, които ни очакват с музиката на Kamelot!

Избрах едно тяхно концертно изпълнение на The Haunting. Заедно с Рой Кан на сцената пее и Симон Симонс - вокалистка на холандската готик метъл група Epica. Ще се радвам да успея да видя в България и тази банда, защото музиката им се числи към една от моите слабости - симфоничният метъл.

3 Коментар(а):

grrrrr каза...

Може да се ощастливя преди вас с концерта на Kamelot в London (4ти Април)- планирам го като подарък за рождения ден на татко. Забележително е, че е една от малкото групи, по която и двамата си падаме. А ако не там, то на Wacken се надявам да разцепят тотално.
Epica видях през 2006та и бих видяла отново с огромно удоволствие. Чух ги за първи път преди 5-6 години и са все още в playlist-а ми, но съвсем не очаквах такова уникално шоу! Едно от най-важните неща е сценичното присъствие/поведение и Епика е една от групите, която определено дава абсолютно всичко от себе си щом е на сцена, макар и само пред 100тина души. За жалост е все още доста малокалибрена група, за да стигне до България, но ако все пак успее - задължително трябва да се види!
---
В началото на месеца бях на концерт на Turisas и Norther. Turisas - дори не знаех как да им напиша/произнеса името преди да ги видя, нито пък имах идея какво представляват (завлачиха ме на концерта, общо взето), но сега определено знам много добре. Не съм се чувствала толкова добре на концерт от повече от година и половина... може и отгоре. Те върнаха вярата ми в метъл музиката ;Р
myspace.com/turisasofficial

Сетих се сега, предполагам ще ти харесат. Мен още ме държи от концерта и си ги слушам много редовно.

Enjoy Kamelot!

Поздрави,
Поли

Fobos каза...

Здрасти, Поли! :-)

С концертът на Камелот ще направиш страхотен подарък на баща си! Убеден съм, че ще му хареса, а и шоуто е гарантирано!

За Epica ти завиждам благородно! :-) Гледах снимки от техни концерти и съм убеден, че се представят наистина добре. Музиката им е страхотна и желанието, с което се раздават печели все повече фенове. Надявам се след известно време да се "изстрелят" в небесата и да спечелят още много фенове. Аз лично бих ги гледал, дори и в клубна обстановка с 50-100 души.

Turisas не съм ги чувал, но ти обещавам да намеря нещо тяхно и да споделя после мнение. С теб имаме сходни музикални интереси и предполагам, че ще ми допадне музиката на Turisas. Мерси за myspace препратката!

До скоро и се надявам да се видим скоро, ако минаваш към България! Заповядай на Калиакра рок фест-а ;-)

Анонимен каза...

Е все пак Manowar са американци.
Нищо, че са по-популярни в Грмания отколкото в Щатите :)

Иначе Kamelot са страхотни и много ме е яд, че не можах да ходя на концерта им :(