Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Music Idol - Тома оцеля!

Не съм супер запален фен на Music Idol, но силно впечатление ми направи Тома Здравков. Не само, защото имаме еднакви музикални предпочитания, а защото е неподправен и истински. Като типичен представител на хард музиката не се опитва да се надува и привлича внимание с лъскави дрешки, инфантилно поведение, фешън прически, нови кецове, остроумни бележки, пресилени комплименти и т.н, и т.н.

Това момче оцеля днес (12 март), защото беше себе си, защото изпя Джо Кокър непринудено и неподражаемо. Аз лично стискам палци за него и се надявам да стигне доста напред в Music Idol 2. Да, пристрастен съм, заради рока и хевито и съм на мнение, че подобни хора трябва да бъдат подкрепяни, за да се натика в ******* гадната и пошла идиотщина, наречена поп-фолк!
.
Gods made heavy metal, brothers!

Тома Здравков

1 Коментар(а):

Анонимен каза...

Toma Zdravkov is the and the metal too! Mnooooooo ma kefi Toma mnoo e qk!