Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Моят ABSOLUT-ен свят

Поредната блог-игра пълзи из нета :-) Беше ми прехвърлена и ще бъда добро дете, като ще се включа в нея и ще я продължа.

Прочитайки обаче идеята се замислих над доста неща: Не желая да променям нищо, не желая да си представя свят, в който нещата да са ABSOLUT-но подредени от представите ми за "хубаво/лошо", "справедливо/нечестно", "слънчево/облачно" и т.н.

Аз си живея в свят, който не се контролира само от мен. Не съм сам в него няма да успея да си наредя ABSOLUT-тен такъв. Харесва ми или не случващото се в него е реално и ABSOLUT-но истинско!

Ще се загуби великата илюзия - неизвестното, ако наредя и абсолютизирам в представите си уникален свят, в който ще трябва да живея. Вие сте там - приятелите, както и лошотиите, красивите мигове, дъждът, слънчевото време, мръсотията, завистта, мечтите...

Не... не ми идва вдъхновение да ABSOLUT-изирам. Моят свят не ми харесва понякога, но си е моят, скъпоценен, единствен.

Хвърлям "ръкавицата" към Casper`, ble6tu4ka и Христина ;-)