Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Втори 147 за Дин!

Да се похваля - днес "падна" един от изпитите ми :-) Взех си на предварителна сесия Застраховането. Утре имам още един - по Човешки ресурси... Стискайте палци за там...

Много е кофти за фен като мен да тече снукър турнир и да едновременно с това да имам за учене... На една от почивките, между "кълването" за утрешния изпит, пуснах телевизора, за да се разсея малко със снукър. По Евроспорт почти целодневно се излъчва Британското първенство. Попаднах на началото на брейка от играта между шотландеца Джон Хигинс и китаеца Дин Джънхуей. Имам невероятен късмет, защото уцелих фрейм, в който Дин постигна максимален брейк от 147 точки! Това е второто подобно постижение за китаеца в състезателната му кариера. Забележителното е, че до сега Хигинс имаше 5 постигнати максимални брейка и нито един такъв срещу него! Да, традицията беше нарушена и, въпреки, че съм голям фен на Джон, страшно много се радвам за младия Дин! С удивително спокойствие и майсторство постигна този успех!

С този най-голям брейк за сега Дин спечели 30 000 £, които се полагат за това постижение. Ако няма друг играч, който да повтори успеха му, цялата сума ще бъде спечелена от него плюс спечелените пари от наградния фонд на турнира.

На тези адреси (линк 1 и линк 2) може да видите максималния брейк на Джънхуей в осминафиналния мач на Британското първенство

2 Коментар(а):

Анонимен каза...

Аууу, колко познато - да имаш изпити и акълът ти да не е в учебниците, а в нещо интересно по телевизията...

Ще се справиш, сигурна съм :-)

Исках да те питам - ти беше казал, че си писал в уикипедия за снукъра. Дай моля линк за там, че аз много не съм наясно, как се образуват точките в тази игра.

Fobos каза...

Ще видим... дано се справя както трябва :-)

Да, то само аз, през последната година, пиша в Уикипедията за снукър... Това е адреса на портала Снукър, от който ще можеш да се насочиш към десетки статии: http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB:%D0%A1%D0%BD%D1%83%D0%BA%D1%8A%D1%80

Иначе бях писал още една статия за снукър тук с основните правила: http://yulianevtimov.blogspot.com/2007/03/snooker.html