Eurax

Добре дошли в орбитата на Fobos. Надявам се, че съвместния ни полет ще Ви донесе много забавни мигове :-)

Дъга...

Днес времето навън е доста пролетно... нищо, че е декември месец. Дъждовните облаци се редуват с ниското слънце и лекия вятър. Краткотрайните валежи сигурно са изнервили хората, на които постоянно им се е налагало да разпъват и сгъват чадърите си.

Аз днес съм се отдал на мързел и докато чаках да започне първия полуфинал на Британското първенство по снукърреших да заситя глада си с малко спагети. Докато си ги приготвях надникнах навън и видях една красива дъга.


За някого сигурно има някакво знамение, значение, предсказание, предизвестие и т.н. За мен е просто красив проблясък на мрачното небе :-)

3 Коментар(а):

ratm каза...

Аз още не съм имал късмета да снимам дъга.
Иначе е доста красиво.

Анонимен каза...

хе хе, тази снимка ме върна назад във времето, когато тези околности ми бяха ежедневие :-) поздрави...

Fobos каза...

Да се надявам, че спомените ти от "квартало" са добри :-) Около тези панелки падаха добри детски игри... жалко, че днешните хлапета се гонят само из Counter Strike.